18 Sept 2017

Cetakan Islamic Solat Calendar 2018 (Kalender Dinding Islamik 2018) / Racing Horse Calendar (Kalender Dinding Kuda 2018) Custom Made

Cetakan Islamic Solat Calendar 2018 (Kalender Dinding Islamik 2018) / Racing Horse Calendar (Kalender Dinding Kuda 2018) Custom Made sememangnya lumrah menjadi medium pengiklanan yang sangat berkesan kepada pelanggan anda. Ianya sesuai untuk kegunaan fungsi berikut :-

(a). Mempromosikan perniagaan / servis / produk 
(b). Sebagai doorgift untuk majlis aqiqah / harilahir 

(c). Meletakkan lokasi (peta) pada headerboard kalender untuk memandu pelanggan ke premis
(d). Memberikan potongan diskaun sebagaimana flyers yang sediamaklum ramai pengeluar produk atau servis meletak kod kupon atau diskaun tertentu pada keratan flyers mereka. Maka tidak hairanlah pada kalender dinding juga boleh dilakukan untuk dijadikan keratan diskaun (headerboard - ruangan artwork pelanggan . Letakkan apa pun informasi di sini!



Tips-tips / Panduan menempah Kalender Dinding Islamik atau Kalender Dinding Kuda 2018 (Racing Horse Calendar / Islamic Solat Calendar 2018 :-

(a). Letakkan point-point yang PENTING sahaja kerana kebiasaannya kami biasa mendapati pelanggan jenis nak letak semua produk-produk mereka di sini. Bukan tidak boleh tetapi kurang sesuai. Kita pilih produk yang 'hot' katakan Foundation Muka yang kita letakkan target untuk SALES pada bulan tersebut maka secara automatik produk-produk lain hanya diletakkan point-pointnya sahaja serta tawarkan sedikit diskaun atau FREE items atau apa jua yang difikirkan perlu oleh anda.
(b). Berikan kepada kami gambar-gambar yang bersaiz 1Mb sekurang-kurangnya bagi memudahkan proses mengedit untuk lakaran artwork. AWAS! gambar yang dikirimkan menerusi aplikasi Whatsapp seringkali akan mengalami sedikit penurunan kualiti gambar (gambar akan menjadi blur & tidak cantik). Seeloknya diemailkan kepada kami menerusi : ikhwanartent@gmail.com
(c). Pihak pelanggan boleh membuat lakaran artwork dan snapkan menerusi Whatsapp atau email kami bagi memudahkan designer kami memahami apa yang pelanggan mahukan pada lakaran tersebut. Atau boleh memilih template sedia ada . PERCUMA je.
(d). Perlu dingatkan SEBELUM lakaran ARTWORK dibuat oleh kami, WAJIB deposit sebanyak 50% dari nilai tempahan keseluruhan tidak kira pelanggan dari sektor kerajaan, swasta atau individu perseorangan. Baki diselesaikan setelah arwork disemak dan dipersetujui oleh pihak pelanggan. Pembayaran menggunakan bank selain Maybank – pihak pelanggan perlu menggunakan mode “Instant Fund Transfer”dan BUKAN “Giro Fund Transfer” kerana ianya akan menyebabkan tempahan pelanggan akan dihold sehingga bayarannya sudah ‘clear’.
(e). Pihak kami memerlukan BUTIRAN seperti ;-
 - Nama
 - Email
 - No. Tel
 - ALamat (Penghantaran)
Bagi tujuan penghantaran Invois oleh pihak kami.
(f). Saiz kalender perlu disemak kerana majoriti pelanggan bertanya apakah saiz yang sesuai bagi saranan kami adalah saiz "Extra Large". Mohon menyemak menggunakan pembaris bagi MENGETAHUI saiz sebenar. Pilih saiz yang hendak ditempah dan nyatakan kuantitinya sekali contoh Medium - Kuantiti 1000pcs.Spesifikasi 'Horse/ Islamic Calendar Printing'  ATAU Online Printing Malaysia | Islamic Solat Calendar 2018:-
(1). Material Headerboard : 260gsm Art Card / Boxboard Grey
(2). Material Kalender (Isi) : Simili Paper 80gsm (Pihak kami tidak menjual kontent (isi) kalender )
(3). Kuantiti : 100 / 200 / 300/ 500 / 1000 / 1500  dan seterusnya
(4). Tempoh Artwork : 1- 2 Hari Waktu bekerja 
(5). Tempoh Cetakan : 9 - 14 Hari waktu bekerja (Tidak termasuk hari Artwork dihantar, Sabtu, Ahad & Cuti Umum). Bab ni ramai pelanggan akan bertanya selalu.
Kos Artwork : RM30-RM40 bergantung kepada kepayahan artwork yang dikehendaki oleh pelanggan. Harus dingati, kos artwork adalah upah untuk lakaran artwork bagi pelanggan BUKAN kos untuk memiliki softcopy tersebut di dalam format ai atau psd.
Saiz Headerboard dan Isi (Content) adalah SAMA . Contoh : Jika saiz 260mm x 265mm headerboard MAKA content saiznya akan begitu juga. Perlu dingati Kalender Dinding Islamik 2018 yang mempunyai waktu solat pada hari Jumaat SAHAJA bukan waktu solat untuk keseluruhan bulan tersebut. Untuk kalender islamik yang lengkap beserta waktu perlulah menempah Kalender Jenis Poster untuk memasukkan butiran waktu Solat yang lengkap bagi satu bulan!

Syarat- syarat 
Ejen Kalendar 2018 :a) Yuran RM50 SAH sehingga TUTUP TAWARAN (Okt 2017 - Jan 2018) cetakan Kalender Dinding Islamik / Kuda 2018. Kebiasaan tempahan dibuka Awal Oktober dan akan ditutup pada HUJUNG JANUARI 2018.
b) Ejen akan diberikan password KHAS untuk melihat harga Ejen Kalender 2018.


Islamic Solat Calendar / Racing Horse Racing Calendar 2018

Selain itu kami turut membuka tempahan Kalender Meja Custom Made / Readymade bagi tahun 2018 yang akan datang. Ianya lengkap dengan cuti am. 
Maklumat lanjut layari www.kalender2016.com.my hari ini juga untuk melihat lebih detail lagi. SALAM Kasih Sayang daripada kami team Ikhwanart Enterprise.

0 comments:

Post a Comment