15 Mar 2017

Perkhidmatan Tempahan Website 2017

MENGAPA PENIAGA ONLINE PERLU ADA WEBSITE WALHAL DAH ADA FB PAGE/PERSONAL? ANDA PERLU MEMILIH KAMI SEBAGAI DEVELOPER ANDA! 



Perniagaan nampak lagi professional.
Website tak pernah 'tido'. J
Target pasaran lebih luas & besar. Konsep di Google pelanggan cari kita!Melonjakkan perniagaan andaWebsite dianggap seumpama kedai/premis/pejabat.E-commerce memudahkan urusan pembayaran dgn menggunakan pay pal (kad kredit & kad debit) & Internet Banking.Meningkatkan kredibiliti anda & juga perniagaan anda!Lebih fleksible berbanding FB page.Tiada limit dari segi persembahan & susun atur maklumat perniagaan.Mempunyai kuasa meningkatkan ranking dalam hasil carian search engine (SEO) tak perlu bayar pun J
Boleh kawal website sepenuhnya dari segi penyampaian, susun atur maklumat, interface dll. Manakala FB dikawal oleh Mark Zuckerberg dan terms dan condition FB tersebut boleh diubah mengikut kesukaan beliau sebagai developer FB. 😅
Bergantung pd FB seumpama menumpang di “rumah” orang lain. Buatnya akaun anda yg banyak likes kena padam/hacks/digantung oleh pihak FB dan sebagainya? Haa…menjawablah! Bina “Premis Online Anda Sendiri” dan Brandingkan perniagaan anda menerusi website! (Credit : Webmaster Malaysia)WEBSITE adalah sebagai backup kepada FB/Instagram/Twitter dan pelbagai lagi laman social PERCUMA yang pernah anda milikinya!
Saya dapat harga website semurah RM299!!! Jangan TERTIPU!!!! Kerana developer tersebut menggunakan Add On Domain sahaja yakni dengan menggunakan servernya sendiri dengan hanya membeli domain sahaja untuk pelanggan walhal puluhan pelanggannya duduk di dalam satu server! Kan sendat, tak selesa tu! Ibarat anda menyewa satu bilik tapi ada 40 puluh penyewa dalam satu bilik yang besar!! DILEMA sungguh!! Dengan kami anda berhak mempunyai server dan domain anda sendiri seperti memiliki ruang pejabat sendiri (privasi) tanpa perlu berkongsi-kongsi sewa!
Whatsapp Bodosup “NAK WEBSITE” ke +6011-10350313
 “NAK WEBSITE” +6011-10350313
 “NAK WEBSITE” +6011-10350313

0 comments:

Post a Comment