3 Feb 2014

Set Kehamilan Shaklee - Tips Ingin Hamil Cepat


GLA Complex berfungsi membantu tubuh menghasilkan cecair kesuburan yang antara kebaikannya ialah memberi ruang untuk sperma terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari.

GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna seperti putih telur. Dalam tempoh sebulan sekali, seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang seperti itu, menunjukkan seorang wanita sedang berada dalam waktu subur. Namun, tidak semua orang mendapatkannya. Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tidak bersama pada hari subur pun masih ada peluang untuk hamil sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.

Cara pengambilan GLA untuk proses kehamilan cepat :

(1) Period Teratur
- kira kitaran period. Contoh: 28 hari / 2 = 14 hari.
- Cara makan: ambik mulai hari pertama period hingga hari ke-14. Telan sebiji selepas lunch & sebiji    lagi selepas dinner.

(2) Period Tak Teratur
- ambik sebiji selang 8 jam setiap hari, sehingga period menjadi teratur.
- bila period dah teratur, guna cara (1).
Selepas hari ke-14, boleh buat urine pregnency test(upt). Klu +ve, stop makan. Klu -ve, sambung makan pada next period.

Kepada sesiapa yang belum cuba ESP Soy Protein lagi, inilah masanya anda mencuba ESP yang sangat BEST ni, product yang sentiasa ON DEMAND dan BEST SELLER.

  • Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.
  • Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

    Apa yang best sangat ESP Soy Protein ni adalah :

    • ESP menjadikan kulit wajah cantik dan berseri serta awet muda
    • ESP membantu menghilangkan parut jerawat; parut terjadi akibat kekurangan protein untuk membentuk sel baru yang sihat bagi menggantikan sel mati
    • ESP memberikan tenaga, menjadikan badan sihat, cergas dan kurang letih
    • ESP membantu untuk kuruskan badan, cepat kenyang
    • ESP membantu mempercepatkan penghasilan susu untuk ibu menyusu, sebagai milkbooster
    • ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum
    • ESP menganjalkan dan mengembalikan kecantikan payudara anda dan banyak lagi.

    Jadi sekiranya anda ingin mencuba set minimum atau budget untuk proses kehamilan cepat.Yang penting kita berusaha daripada tak mencuba apa apa kan. Dalam Islam jelas menyebutkan usaha itu perlu sebelum kita bertawakkal. Haa..tak gitu Kak Kiah?? Jangan marah yer. Belum cuba belum tahu kan??

    Tip Ingin Hamil Cepat

    0 comments:

    Post a Comment